sommar och sol

0kommentarer

Skittråkigt med bild på mig själv men men.
 
Även idag har jag varit hemma från skolan eftersom alla niorna på min skola hade kompledigt, sjukt skönt! Har faktiskt inte varit i skolan en hel vecka på 6 veckor eftersom vi var på klassresa och varit lediga en massa haha. 
Dagen har jag mestadels spenderat i solen med allt plugg, dock somnade jag men det är en annan femma. Känner ändå inte riktigt att jag är förberedd inför de två prov jag har imorgon. Jag och min hjärna har redan tagit sommarlov och bryr mig inte så mycket om skolan längre vilket inte är så bra.
Möblerade om mitt rum innan idag också. Jag gjorde om ca 7 gånger innan jag blev hyfsat nöjd. Men någon timme senare och några repor i golvet så blev det väl helt okej. 
Nu blev detta ett långt och ganska tråkigt inlägg men hoppas att ni kikar in imorgon igen ändå för då kommer det lite bilder på det jag köpte i Polen. Nu ska jag plugga vidare och hoppas att jag inte sänker mina betyg vilket skulle 

Kommentera

Publiceras ej