Inköp från Polen del 2

0kommentarer

Ledsen att jag inte bloggade igår men glömde helt bort det faktiskt. Men här kommer i alla fall inlägget om vad jag köpte i Polen.

Linnet kommer från en affär som heter Pimkie.
 
Två t-shirts i samma modell, köpta på New Yorker.
 
Vit t-shirt med spetsärmar, köpt på hm.
 
Ett vitt linne med lite "volanger", köpt på New Yorker.
 
Jeansshorts med lite slitningar, dessa är köpta på Pull & Bear.
 
Gröna shorts som är köpta på Bershka.
 
Sedan köpte jag ett till par shorts i spetstyg, även dom är köpta på New Yorker. 

Jag köpte även ett par vanliga långa jeans, men de ligger i tvätten för tillfället. De kommer säkert visas i något outfit inlägg framöver. Jag har faktiskt inte kvar kvittona så jag vet inte hur mycket detta kostade tyvärr. 
 
Nu ska jag fortsätta plugga. Tre prov på tre dagar den kommande veckan, gud vad jag ser fram emot sommarlov nu!
 
 

Kommentera

Publiceras ej