hela tjocka släkten

2kommentarer

Igår var jag på kalas/släktträff på mammas sida. Jättekul att träffa alla, längesedan alla var samlade samtidigt. Strax ska jag träffa en kompis som jag heller inte träffat på sjuuukt länge så det ska också bli jätteroligt! Hon skulle nog bli glad om ni kikade in på hennes blogg också, så ta er lite tid bara och klicka här för att komma till hennes blogg. Ni kommer inte undan denna länk utan att trycka på den!
Okej skoja. Men för övrigt så har jag inte så mycket att blogga om så kom gärna med lite förslag! Just nu känner jag väl mest att det kommer bli jätte stelt eftersom ingen kommer komma med några förslag haha. Märker också att detta inlägg håller på att spåra ur totalt så nu avrundar jag. Ha en asbra dag!

2 kommentarer

CORNELIA

13 Jul 2013 23:19

Tipsa om saker :D smink, hårprodukter, bästa glassen osv:)

CORNELIA

13 Jul 2013 23:21

Tipsa om saker :D smink, hårprodukter, bästa glassen osv:)

Kommentera

Publiceras ej