10 sanningar om mig själv

0kommentarer

Eftersom jag aldrig gjort något sånthär med sanningar osv så tänkte jag att det kunde passa bra nu.
 
* Jag tycker verkligen inte om när bilar kör bakom mig när jag själv kör moppe. Blir typ stressad haha?
* Jag stör mig sjukt mycket på när folk skriver/säger hon/han när det egentligen ska vara henne/honom.
* Jag har väldigt höga krav på mig själv, därför blir jag ofta besviken.
* Gillar inte stora förändringar i mitt liv. 
* Jag har blivit ett riktigt stort fan av The Fooo på väldigt kort tid. Men bara lyssna på doooom ♥
* Älskar extra mycket att lyssna på den här låten och den här låten VÄLDIGT högt i hörlurar/headset. Älskar att lyssna på alla låtar högt men dessa är speciella, vet inte varför faktiskt. 
* Jag verkligen älskar att fota men tycker egentligen inte att jag är speciellt duktig. 
* Jag har svårt att ta komplimanger.
* Jag har många bästa vänner men bara en som jag för tillfället står riktigt nära.
* Älskar sommaren!! 
 
Hoppas att ni uppskattade det här inlägget. Imorgon kommer inlägget om när jag åkte till Malmö för att titta på killarna i The Fooo, spännande jag veeeet! PUSS
 

Kommentera

Publiceras ej