svar på frågestunden

0kommentarer

Tänkte att jag skulle ta och svara på de frågorna som jag fick in från frågestunden :)

Favoritland?
Eftersom jag inte har varit utomlands så himla mycket så har jag inte så mycket att gå på. Men Grekland ser väldigt härligt ut på bilder! Annars väljer jag nog Frankrike.

Favoritlåt?
Som de flesta nog vet så är jag ett stort fan av Eric Saade så jag älskar alla hans låtar. Men om jag måste välja blir det nog Break Of Dawn - Eric Saade.

Hur gammal är du?
I Juli fyller jag 15.

Gillar du hästar?
Ja, jag gillar hästar väldigt mycket faktiskt. Dock så rider jag inte, men har gjort när jag var yngre.

Bästa klädaffär?
Jag handlar kläder lite varstans faktiskt. Men favoritaffären måste jag nog ändå säga är Gina Tricot.

Favoritfärg?
Jag har ingen sådär speciell favoritfärg. Det beror på vad det är för omgivning och tillbehör.

Favoritfilm?
Min absoluta favorit är nog Jag saknar dig , den är verkligen värd att se! Sen har jag ju väldigt sjuk humor också, så jag kan väl säga att jag gillar nästan alla filmer som har med komedi att göra.

Favoriträtt?
Jag älskar tacos precis som många andra. Både nyttigt och väldigt gott!

Favorit tv-program?
Jag brukar titta på Top Model varje dag efter skolan, så det gillar jag starkt! Som jag nämde någon gång innan så har jag ju väldigt sjuk humor så jag bara älskar Wipe Out! Det finns väldigt mycket annat jag gillar också, så jag kan nog inte riktigt välja ett program i den här frågan.

Vad har du för intressen?
På min fritid dansar jag vilket jag älskar! Sen brukar jag fota och träffa mina vänner och annat skoj.

Vad är ditt favoritgodis?
Ända sedan jag var liten har jag älskat sånna där nappar. Och jag måste nog säga att det fortfarande är dom som regerar. Sen gillar jag ju självklart choklad också!


Där fick jag nog med allt. Hoppas att ni uppskattade detta! ♥

Kommentera

Publiceras ej