rubriiik, tralalaaa

0kommentarer

blev visst inget bloggande igår. därför en kort liten sammanfattning av gårdagen.
efter skolan skulle em kompis ha en "ridlektion" för mig  men riktigt så blev det inte. det regnade ju så. . istället åkte jag och mamma in till stan och köpte skor. eller skulle köpa skor iaf. jag hittade inga



idag var det skola. vi var på ngn teater. teatern vi var på var i folkparken och jag kom att tänka på hur mycket jag saknar dansen ! (vi har våra dansuppvisningar i folkparken) bara väntar på att dansen ska börja igen !! känner att jag knappt tränat något alls sen dansen slutade i våras. .
men tillbaka till dagen. haft ont i halsen, huvvet och varit super förkyld hela dagen, och nu feber. . toppen !   tänkte att jag nu ska ta en varm och skön dusch och sen sova en stund. sen blir det väl förmodligen idol ikväll.

jag kanske bloggar något mer ikväll

kramar ♥



bilden är från när jag var i USA förra sommaren, bara för att jag saknar det !

Brenna, Jacie, Emily ♥

Kommentera

Publiceras ej