plugg.. ?

3kommentarer

idag tog jag med ganska mycket böcker hem från skolan, men har det blivit något plugg ? nej.
om jag hade kännt mig själv lite bättre så hade jag nog inte tagit med mig så mycket hem.

imorgon är det iallafall dans för första gången på terminen igen :D det ska bli så himla roligt! jag har verkligen längtat super mycket!
så imorgon blir det mycket träning. först är det skoljoggen, sen dans och sen är det min "ut och springa dag" ;)

på fredag blir det väl förhoppningsvis staden för mig och Jennifer. gud, jag har inte varit där på super länge! men det kan ju bero på att jag inte har några pengar.. men det kan ju vara trevligt att bara gå där och titta med en underbar kompis :) på fredag blir det nog också en liten överraskning här på bloggen om vad jag har köpt. för lite mynt har jag ;)

nu ska jag titta på idol tror jag. sen blir det nog dags för sängen.

hörs imorgon,

kram ♥

3 kommentarer

Linda

20 Sep 2011 20:48

MEn vad konstigt=/

jennifer

20 Sep 2011 21:12

Jag hoppas du kan !! :DD Jag kunde iaf <3

lovisa

24 Sep 2011 10:59

va med i min fototävling! du hittar det under kategorin tävlingar! hoppas du är med! :)

Kommentera

Publiceras ej