Lördaag

1kommentarer

Hej på er alla söta ♥

förlåt att jag inte bloggat. jag har faktiskt inte haft tid eller lust.

idag har jag faktiskt bara gått och latat mig här hemma. ikväll kommer Jennifer och Emelie hit på lite filmkväll :) det ska bli riktigt mysigt ♥
nu ska jag strax gå ner och städa lite på mitt rum.. jag har börjat fundera lite på att lägga saker jag inte använder på rätt plats direkt, istället för att jag ska behöva storstäda varenda gång. det tycker jag låter som en bra idé! :)

som jag nog skrev i ett tidigare inlägg så var jag och Jennifer i stan igår :) och ni skulle även få en liten överraskning ;) vi har gått och pratat om att vi ska köpa detta i en vecka nu, och igår blev det äntligen av! :D haha, här kommer en liten bild på det ;)


vrid lite på huvvet ;)

EN LIKADAN HANDSKE SOM ERIC SAADE HAR! :D


vi hörs kanske lite senare,

kram ♥

1 kommentarer

Anonym

21 Oct 2012 14:11

Hej.
Vart köpte du handsken som finns på bilden?

Svar: Hemskt ledsen, men jag kommer faktiskt inte ihåg. Men det var på en väsk affär i alla fall :)
Cassandra Bexelius

Kommentera

Publiceras ej