LISEBERG !

0kommentarer

Idag har jag varit på Liseberg för andra gången i sommar :D senast jag var där kommer jag aldrig glömma ! kvällen jag var på Made Of Pop. (Eric Saades konsert) den kvällen var helt oslagbar ! helt klart bästa dagen i mitt liv ! men tillbaka till idag. jag är hur grym som helst, jag vann en megastor ballerina ! :D ännu bättre är att jag vann på Eric Saades turnummer ! så vem vet, kanske det är mitt turnummer också ;) annars har det inte hänt så mycket i helgen. igår var jag på Lions Loppis och sålde bullar ;) vilket jag inte orkade skriva om igår eftersom jag var rätt nere. dom senaste inläggen har blivit lite konstiga eftersom jag bloggar från min surfplatta, jag är ledsen för det. nu ska jag sova. man blir rätt trött efter en heldag på Liseberg ! hörs imorgon. KRAM

Kommentera

Publiceras ej