godkväll ♥

0kommentarer

vi har fortfarande några gäster kvar, och trevligt har det varit ikväll ! träffat lite folk som jag inte sett på jätte länge    snart blir det nattamat, bullens korv    äckliigt !
som ni kanske märkt har jag ny header, som jag och Lovisa satt och fixade med lite i eftermiddag. inte så avancerad, men, men. jag tycker att denna blev finare ! vad tycker ni ?
nu har jag iaf sett klippet med Eric Saade från kristallengalan igår ♥ man kan verkligen inte få för mycket Saade !   

jag lovade ju innan att det skulle komma bilder på dom cupcakes som vi gjorde innan, men det går inte att lägga över bilderna till datan. . så dom kanske kommer nån annan dag


nu ska jag nog sova,


godnatt ♥



HAHA, bjuder på denna bilden, som är tagen för några årsen.,

 

Kommentera

Publiceras ej