förlåååååt !!

1kommentarer

JAG ÄR HEMSKT LEDSEN ATT JAG INTE BLOGGAT NÅGOT PÅ EVIGHETER TYP ! jag SKA skärpa mig !
jag kan ju börja med att säga att jag pluggat och varit riktigt duktig nu de senaste dagarna och har jag inte pluggat har jag bara gjort saker som jag tycker är roligt. där av inget bloggande.

igår skulle jag bakat cupcakes med Jennifer som jag skrev om tidigare, men det blev inget med det. vilket är väldigt synd ! jag hade faktiskt sett fram emot det ! jag hoppas på att vi kan göra det snart ! men somsagt blev det lite ändringar, så inatt sov jag hos Hanne ♥

kvällen och natten kommer att spenderas hos min underbara farmor, det kommer bli riktigt mysigt ! nu om en liten stund ska jag slänga mig i soffan med lite godis och titta på Morden i Midsomer, eller hur det nu stavas ^^

kanske att jag slänger in nått snabbt inlägg imorgon.
bilderna som jag och Hanne tog igår kommer nog upp på bloggen på måndag.

hörs,

Kraam ♥


1 kommentarer

Jennifer

17 Sep 2011 21:33

Vi får bestämma en annan gång då vi kan baka cupcakes! :D Det var ju synd att det inte gick i fredags..

Puss på dig <3

Kommentera

Publiceras ej