för mycket plugg.,

0kommentarer

förlåt att jag inte har bloggat något på supeer länge. har haft aldeles för mycket med skolan och och plugg och sånt. jag ska skärpa mig! jag kommer att blogga så mycket jag kan, men ni måste ha förståelse för att jag inte hinner med så himla mycket på veckorna nu när vi ska få betyg och sånt.


jag tänkte att jag skulle börja med att berätta att det var dans igår igen! :D så himla roligt!! tänkte att jag skulle börja bygga på min kondis lite mer nu när dansen börjat också.

nu ikväll är min morfar här. mamma åkte imorse. hon ska simma med delfiner på kolmården imorgon.
nu ska jag nog ta en snabb dusch och sen ska jag ta och sätta mig i soffan och mysa lite och titta på idol med lillebror och morfar. lite mysigt att han kom idag. träffas ju inte så ofta..

annars har det inte hänt så himla mycket i veckan. mest plugg som sagt.

vi hörs nog imorgon när det blir en liten paus från allt i skolan :) det ska bli riktigt skönt!


pussar ♥

Kommentera

Publiceras ej