heeelg!

1kommentarer

äntligen helg igen. denna veckan har kännts som en hel evighet! så himla mycket plugg och sånt som har med skolan och göra, så därför känns det extra skönt att det är fredag nu!

jag är så himla ledsen att jag inte bloggat något knappt! men det kommer, som jag sagt innan, inte bli så mycket bloggande nu på veckorna. men jag ska försöka blogga så mycket jag kan på helgerna!

inatt ska jag faktiskt sova hos Emma, vilket kommer bli super mysigt! :)
nu ska jag ta en snabbisdusch och sen ska jag nog sätta mig i soffan och äta lite godis. det är ju trots allt fredag :D

jag har faktiskt inte så mycket annat att skriva om, vilket jag borde haft eftersom jag inte bloggat på hela veckan. men somsagt har det bara varit plugg så jag har ju inte gjort så mycket mer ;)

oj herregud vad vimsigt och tråkigt inlägg! det är nog bäst jag slutar nu innan ni blir allt för virriga av att läsa detta inlägget.

vi hörs kanske senare ikväll.

kramar ♥

 

förlåt att jag inte lägger upp några bilder till inläggen, men jag måste verkligen ut och fota lite nytt.

1 kommentarer

Jennifer

15 Oct 2011 17:10

Yes, I knnoooooowwwwwww !! :DDD

Kommentera

Publiceras ej