fredaaag !

1kommentarer

denna veckan har det varit väldigt mycket plugg, och där av inget bloggande. men som jag sagt innan får ni stå ut med det. nästa vecka har jag två prov som måste pluggas till. så det kommer förmodligen inte bli så mycket bloggande till nästa vecka heller.. 

men idag är det ju först och främst denna älskade och efterlängtade FREDAG ♥
så nu har jag ju faktiskt en hel helg att se fram emot !

ooooch, denna underbara dag inleds med att världerns bästa Jenni kommer hit ! :D
så ikväll blir det förmodligen Eric Saade på högsta volym på mitt rum nere i källaren ;)
det finns faktiskt många fördelar med att ha sitt rum nere i källaren ! t.ex att man kan spela så hög musik man vill! :)


nej, nu tänkte jag att jag skulle hoppa in i ducshen innan Jenni kommer.
så nu för jag ta och avsluta detta inlägget lite kort.

vi hörs kanske senare ikväll om ni har riktig tur, för att jag kommer förmodligen inte att hinna med det.

ha det så bra tills vi hörs nästa gång, då kommer kanske lite bilder upp här på bloggen.


pussar

1 kommentarer

Lovisa - loooi.blogg.se

07 Oct 2011 22:01

Men det hörs ju absolut inte upp till mitt rum!!! ;)

Kommentera

Publiceras ej