- s o f f a n ♥

2kommentarer

Hej på er kära läsare ♥
Just nu sitter jag ungefär på samma plats som jag gjort hela dagen, - soffan. Ganska skönt ibland, men inte lika roligt att nu fått feber också.. Duktigt av mig också att jag har läst tre sidor i so:n under hela dagen. Jag måste verkligen ta tag i pluggandet imorgon! Nu ska jag bara vila upp mig lite och sen får vi se om det blir nån skola för mig imorgon.
Snart någon dag bara måste ut och fota lite nya höstbilder eftersom det inte blev så många igår.

Jag hör av mig imorgon, vi får väl se om det blir på morgonen eller eftermiddagen :)


tänk att det fortfarande finns blommor lite överallt

2 kommentarer

Jennifer

24 Oct 2011 20:42

sv: Ja, jag tänkte faktiskt också på det! :)Krya på dej!

wendela

24 Oct 2011 21:09

följas via bloglovin' sötnos? :)

Kommentera

Publiceras ej