Söndag 20 november 2011

2kommentarer

Godmiddag! ♥

Förlåt att jag inte bloggade något igår, internet fungerade inte helt som det skulle och jag kan faktiskt erkänna att jag inte hade så stor lust heller.
Men nu är jag tillbaka igen. För tillfället iallafall ;)
Igår hade vi ju somsagt gäster här, vilket var väldigt trevligt! :) Det blev en del fotande. 
Idag var jag faktiskt ute och fotade som jag lovat både er och mig själv. Men jag kan tyvärr inte få över dom på datorn eftersom batteriet dog, men jag gör det ikväll om jag får tid! 

Nu ska jag plugga lite, jag kanske hör av mig ikväll om ni har tur :)

stor kram ♥
 

en av bilderna från igår.

2 kommentarer

lovisa

20 Nov 2011 14:41

sv; aa tack, kan jag ta bilden ovan? haha aa det är lungt, de bra räcker, några carzy behövs nog inte ;)

lovisa

21 Nov 2011 16:03

det gick inte att ta bilderna, så skicka de gärna så snabbt du kan!:)

Kommentera

Publiceras ej