December kväll ♥

0kommentarer

Godkväll

Nu har jag varit super duktig och skrivit på mitt projekt hela eftermiddagen. Härlig eftermiddag jag har haft .. men, men, det måste göras någon gång!

Just nu sitter jag och tittar på Sommar med Lotta, vilket sänker vinterstämningen en aning. Men Eric höjde den igen med sitt underbara leende och sina bruna stora ögon ♥
Angående det så har jag lyssnat på Saade vol.2 typ 18 ggr nu, och den är helt underbar! :D

Imorgon ska jag vara "barnvakt" åt mina kusiner. Så jag sticker dit direkt efter skolan, alltså inget bloggande eftersom jag förmodligen inte kommer att hinna med det. Tre stycken på 9 , 7 och 4 år. Vi får väl se hur det går ;) 
Men har ni tur så kanske jag bloggar något i skolan imorgon om jag har något intressant att skriva.

Se där, nu har jag redan skrivit jätte mycket bara under max 2 minuter, varför kan jag inte skriva lika fort och mycket på min uppsats ..? onödig information, jag vet.


bild från förra vintern.

Kommentera

Publiceras ej