städning ..

1kommentarer

det har visst inte blivit något bloggande de senaste dagarna. jag har helt enkelt haft annat för mig.



igårkväll gick jag och la mig ganska tidigt för jag var sjukt trött efter första veckan i skolan ! så idag var jag pigg och glad !
hela dagen har spenderats ute i rävinge. för alla er som inte vet så har mamma träffat en ny och dom ska bli sambos, så vi har städat hela dagen i hans gamla hus. sjukt tråkigt, men vad gör man inte för lite pengar ?! nu ska jag nog gå och lägga mig för denna dagen har tröttat ut mig ganska ordentligt ! och det blir väl förmodligen att tjäna lite mer pengar imorgon så jag får väl gå upp ganska tidigt..
hörs kanske efter att jag har kommit hem imorgon

godnatt ♥

idag får det bli en bild som jag tog förra sommaren.

1 kommentarer

Jennifer

28 Aug 2011 17:22

Var med och tävla om att bli dagensblogg, på min blogg!

Kommentera

Publiceras ej