kväll och förmiddag med Emma ♥

0kommentarer

inget bloggande nu på en hel dag vilket nu leder till att jag har sjukt mycket att berätta. men det orkar jag inte skriva på bloggen. så det får bli lite grann.
igår kväll gick jag en liten kvällsrunda med Emma ♥ lite bilder efter det kommer längre ner. jag hann tillochmed måla hennes naglar lite fint
imorse gick jag inte upp förän halv ett, och då följde jag med Emma ut med hennes hund  jag har även hjälpt till lite och flyttat idag. senare idag gick jag ner till affären för att köpa nya nummret av Frida. men självklart fanns den inte där..  nu fick ni lite av var som hänt denna dagen  och nu ska jag bjuda på lite bilder sen igårkväll.




och bara för att det var lite kul, tog vi på oss likadana kläder

en ganska suddig bild men ändå rätt fin

detta inlägget blev helt failat men jag orkar inte fixa det ikväll, hörs imorrn                         

godnatt ♥

Kommentera

Publiceras ej