beställd !

0kommentarer

precis kommit hem efter en litet dopp i sjön :)
blev faktiskt inget annat än en liten godisrem köpt på marknaden idag.. jag som ville ha en t-shirt ! :( men mamma sa att hon kanske kunde fråga en kompis om hon kunde trycka en till mig :D så nu blev jag liite gladare ! ;)
yepp, i vilket fall så har jag beställt "saade vol.2" nu, så jag vet het säkert att jag får en. nej jag skojar bara ;) i och för sig så släpps skivan inte förän i slutet av november. så det blir en låååång väntan. en väntan på något gott ! :D


nu ska jag nog strax äta. grilla och sitta ute. kanske spela kubb ikväll också. njuta av de sista dagarna av sommarlovet helt enkelt ! :)

kram !


här får ni också en liten bild på Eric bara för att han e sååå snygg ;D



eller liten och liten, men det spelar ingen roll, för man kan aldrig få för mycket Saade ! :)♥

Kommentera

Publiceras ej