hemma efter klassresa

0kommentarer

Hej det är jag Cassandra som brukar blogga här, kommer ni ihåg mig eller? Nä okej såå längesedan var det faktiskt inte! Ganska sent kom jag i alla fall hem igår efter en sjukt rolig och lärorik klassresa i Polen. Det är lätt något av det roligaste jag gjort i hela mitt liv! Vi har varit bland annat på Auschwitz vilket var ganska obehagligt och så har jag shoppat MASSOR! Bodde på ett superfint hotell i ett superfint rum med mina bästa vänner, åt jättegoda pastor, glassar, shakes osv osv. Allt har varit toppen och ville verkligen inte hem! Jag har fotat massor, dock hade jag inte med mig min system så jag har fotat med digitalkameran vilket betyder att det inte är bästa kvalité på bilderna, men men. Jag ska sätta mig och gå igenom alla bilderna (över 500!!) imorgon tänkte jag så det kommer komma inlägg med bilder från både resan och på allt nytt jag köpt. Ha en superbra kväll finaste, hörs imorgon. 

Kommentera

Publiceras ej