cupcakes ,

0kommentarer

jag har suttit nu ett tag och försökt få över bilderna från min kamera till datorn, men det är nått glapp i sladdgrejen. . så tillslut gav jag upp och tog lite nya bilder på de som var kvar. inte alls lika fina som dom andra jag tog, men bara så att ni ska få en liten skymt av hur dom såg ut. de finaste är uppätna. . typiskt ! 
tänkte också passa på att säga att jag slog nytt rekord i besökare idag, eller igår eller, aa. 10 september iaf

här kommer en liten bildbomb på våra cupcakes :D







ledsen att det nästan bara blev på dom lila. vi hade massor med choklad också, men det är ju inte så konstigt att dom tog slut, choklad är ju såå gott !

förlåt att bilderna blev så suddiga, jag ska försöka få över de andra bilderna från systemkameran imorgon, men nu måste jag sova !

goodnatt ♥

Kommentera

Publiceras ej