jag är den lyckligaste tjejen i världen!

1kommentarer

Wiihoo! :D
Man brukar ju säga "tredje gången gillt", men för mig blev det åttonde gången gillt! Jag har varit ute vid brevlådan hela åtta gånger idag och jag har blivit lika besviken varje gång .. utom nu denna sista gången!
Detta låg nämligen där i :


Jag har faktiskt väntat på denna skivan i fyra månader nu ;)

Men det var inte allt, där var nämligen ett kuvert till, till mig! Och där i låg detta :


Och även ett brev. I slutet at sommarlovet skickade jag nämligen ett fanbrev till Eric och nu, några månader efter kom det ett svar! Jag är verkligen överlycklig!! :D
Jag tror att jag precis blev väldigt frisk! ;)



1 kommentarer

Cornelia

30 Nov 2011 20:59

:OO Till Cassandra!!! fett coolt men aa vill också ha! :( aja glad för din skull! ;)<3

Kommentera

Publiceras ej