fredag - staaaan

2kommentarer

Hej där!
Sitter nu på bussen påväg in till stan där jag ska möta upp min "dagis - bästis" :P Det ska bli så sjukt roligt att äntligen få träffa henne igen, tror inte att jag träffat henne på över tre år, ändå bor vi bara ca. 20 minuter från varandra! Helt sjukt!
Men nu äntligen! :D

Jag kan också berätta att det inte kommer att bli så himla bra uppdatering i helgen, för att jag har väldigt mycket jag ska hinna med, men jag ska försöka slänga in ett då och då :)

Ha det så bra, så hörs vi seeeenare ♥



2 kommentarer

SARA'S HEMLIGHETER

20 Jan 2012 23:13

Hej! Nu kör jag igång en tävling på min blogg, helgens bloggtips heter den & på söndag väljer jag ut hela FEM vinnare. Så ta chansen du också att bli länkad inför mina 1000-2000 besökare! :)



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/january/helgens-bloggtips-andra-kommentarer-hanvisa.html#comment

SARA'S HEMLIGHETER

21 Jan 2012 13:03

Hej, tänkte bara höra om du är intresserad av att göra bloglovin'-byten? :) kommentera då i inlägget nedan så att jag har koll på alla som vill! Förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer :*



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/january/bloglovin-byte.html#comment

Kommentera

Publiceras ej