Eric Saade ♥

1kommentarer

hej på er ♥
idag har jag faktiskt knappt gjort någonting. ganska skönt det ibland.
men lite har jag ju gjort, jag var t.ex ute och fotograferade lite. det blev inga bra bilder så dom kommer förmodligen inte upp på bloggen. men jag kan tycka att det är jätte härligt att bara gå och ta lite kort bara för att göra det

bilderna från fredagen med Hanne har inte kommit upp på bloggen för att jag inte har möjlighet att lägga in dom på datorn. så jag kommer att göra det imorgon någon gång under dagen.

just nu sitter jag och lyssnar på Eric Saade ♥ han är helt underbar ! jag går bokstavligt och räknar ner dagarna tills jag och Jenni ska få se honom ! idag är det exakt 82 dagar kvar. det känns ju som en hel evighet ! men den kvällen kommer bli helt amazing ! det vet jag redan nu 

kanske blir något mer inlägg innan jag går och lägger mig,

kraaaam ♥





jag har seriöst blivit helt förälskad i dessa bilderna !

1 kommentarer

Jennifer

19 Sep 2011 17:37

Vilken tur att jag berättade om det för dig då !! xD

Kommentera

Publiceras ej