toooo much !

1kommentarer

god kväll på er ♥

det kom inte upp några bilder på bloggen igår eftersom det inte blev några bra bilder, men det var ganska mysigt ute i skogen igår :)

idag har jag faktiskt inte gjort något som jag hade tänkt.. jag tänkte att jag skulle ut och springa, men nej. jag tänkte att jag skulle plugga, men nej.
jaja, jag får väl helt enkelt plugga inatt då, eftersom att jag är så himla dum av mig.

ikväll har jag tittat ut en ny kamera på nätet. jag har tittat igenom tusentals, men det är en som jag har fastnat för som inte är överdrivet dyr heller. det kommer förmodligen att bli en  Sony a390. det verkar ganska bra faktist!

nej, nu ska jag plugga lite so, som är tills imorgon, och jag har inte ens öppnat böckerna.. herregud, vad är det med mig ?

a, vi hörs imorgon.

pussar ♥



här är kameran som förhoppningsvis kommer bli miiiin ! :D

1 kommentarer

Cornelia

16 Oct 2011 09:24

Fett snygg kamera! Har en sån och tycker den är bra! :D <3

Kommentera

Publiceras ej