- 8 o k t o b e r -

1kommentarer

hej på er ♥

kvällen igår var suuper ! jag har nog aldrig skrattat så mycket !
bilder togs ju också såklart. men tyvärr hittar jag inte sladden så jag kan lägga över bilderna till datorn. men om jag hittar den senare kanske det kommer upp lite bilder.

idag ska jag nog bara va hemma och sen kanske jag pluggar lite till proven som är nästa vecka.

jag funderade även på att ha en fototävling här på bloggen. men eftersom jag inte har så många läsare så vet jag inte.
men ni kan anmäla er, och om jag får in tillräckligt många så har jag nog en liten tävling. ni som vill vara med kan skicka era bilder till : [email protected] , så får vi se om det blir något :) men får vara med och tävla med vilken bild som helst, alltså inget tema.


ha det bra sålänge.

kraaamar ♥


på bild: Gabriel, lillebror :)

idag fick det bli en bild som jag tog förra sommaren. inte så fin dock, men jag tycker den ser så härlig ut !


GLÖM NU INTE ATT ANMÄLA ER ! ;)

1 kommentarer

Lovisa - Loooi.blogg.se

08 Oct 2011 13:23

sv: Men när jag är hemma och du spelar Eric Saade gör jag det! ;)

Kommentera

Publiceras ej