gårdagen,

0kommentarer

Godkväll där ute i blåsten. Här blåser man nästan bort! Gårkvällen var fantastisk, precis som väntat! Kvällen som spenderades med Jenni och Eric Saade på scenen, kan det bli mycket bättre eller? Skulle inte tippa på det! Inga bilder kommer upp på bloggen just nu iallafall efter som jag inte har så mycket tid över på min fritid just nu under denna stressiga tid, mina första betyg som sätts snart och hur mycket som helst som ska in nu sista veckan. Så det kommer förmodligen inte bli några större uppdateringar nu i veckan, men ni får stå ut till nästa vecka när det sista i skolan är klart. Det ska bli såå skönt! Nu kan vi ju bara hoppas på lite snö också! Jag ser verkligen fram emot min första vinter med kameran! :D (Bloggar just nu från min "surfplatta", därav knepigt inlägg)

Kommentera

Publiceras ej