en dag med Jenni ♥

1kommentarer

idag har jag varit med Jenni. riktigt mysigt var det, även ifall vi inte gjorde så mycket
sista lektionen idag var idrott. inte bra ! vi höll på att missa bussen
annars har jag inte gjort så mycket mer idag. pluggat lite glosor, men det är ju inte så intressant att veta. just nu sitter jag och kollar på robinsson.


jag satt precis och tänkte på en sak och jag har visst glömt skriva det här på bloggen ! 
jag och Jenni ska se ERIC SAADE på halmstad arena den 9 december !
jag är så glad som det bara går att bli ! vi har redan bestämt nästan allting !  HAHA, vilka nördar vi är !


nu ska jag nog ta och kolla nyheterna och sen blir det väl sängen.

godnatt ♥

1 kommentarer

Jennifer

29 Aug 2011 21:51

svar: Jaa, grattis Cassie, du vann!! Anmäl dig igen om du vill !! ;D



Ja, du och jag är ena riktiga nördar !! :D Det ska stå Eric på min panna och Saade på din !! ;DD<33

Kommentera

Publiceras ej